دمپر ضد حریق

کنترل ولو چیست؟ :: مهندسی کنترل در فضاهایی با کاربریِ ویژه، مثل اتاق های تمیز یا فضاهایی که داخلِ آنها رطوبتِ بالایی وجود داردمثل استخرها، و همچنین فضاهایی که در آنها آلاینده های اسیدی و خورنده وجود دارد، برای دریچه بازدید کناف فنکویل یا تاسیسات، الزاماً از دریچه بازدید کناف استیل استفاده می شود. دریچه دسترسی فنکویل مشبک نیز جهت دستگاههایی کاربرد دارد که مکشِ آنها از زیرِ فنکویل تامین می شود و مکانیسم آن نیز منافذ مشبکِ دریچه مشبکی ست که در بدنه درب دریچه دسترسی فنکویل نصب می شود قابلِ توجیه می باشد. دریچه بازدید کناف تاسیساتِ آب و فاضلاب هم برای دسترسی به لوله های آب و شیرآلاتِ مربوطه و همچنین برای دسترسی به گلوگاههای سیستمِ فاضلاب و هم برای پوششِ نمای این تاسیسات بکار می رود. نکته دیگر در ساخت باکس ماینرِ چوبی استفاده از ام دی اف خام یا با پوششِ می باشد.در واقع برای ساخت باکس ماینر چوبی هم می توان از ام دی افِ خام بصورت بدون رنگ استفاده نمود و هم می توان برای شیک تر شدنِ ظاهرِ و بدنه باکس ماینر و نیز تناسب نمای باکس ماینر با نمای محیط از پوششِ “های گلاس” براق یا مات بر روی ام دی اف استفاده نمود. با توجه به استیل بودنِ جنسِ دریچه بازدید کناف در این مکانها،برای لولای درب دریچه بازدید کناف ی که بصورت لولایی ساخته می شود باید از جنس استیل استفاده نمود.

فایر دمپر فیوزی فنردار بلبرینگی

شین ترمینال link9 (9 کانال) دنا الکتریک - فروشگاه شایان​​​!

مدهای وزن علاوه بر این به دو کالای تک شیار و دو شیار تقسیم می شوند که با توجه به مقدار هوادهی دستگاه انتخاب می شوند. ماهیت و ساختارِ ِ این دریچه بازدید کناف از پی وی سی می باشد.با توجه به شکل پذیری و طرح پذیریِ دریچه بازدید کناف پی وی سی توسط دستگاه سی ان سی به راحتی می توان طرح ها و نقوشِ زیبا و دکوراتیو را بر روی بدنه ی آن ایجاد نمود. اساس کار جذب صدا در دستگاه صداگیر گرد بر پایه جذب امواج در مواد سوراخدار یا اصطلاحا متخلخل است. یکی از جدیدترین تکنولوژیهایی که به کار گرفته میشود، استفاده از شبکههای ارتباطی بیسیم () است. یکی از مهمترین مواردی که کاربران عزیز در مورد دمپر ضد حریق میپرسند، قیمت این محصولات است. به طور قطع میتوان گفت که دمپرها از مهمترین محصولات مربوط به بحث تهویه هوا هستند. دریچه بازدید کناف تاسیساتِ اب و فاضلاب باید به گونه ای نصب گردد که به لحاظِ ابعاد، قابلیتِ دسترسیِ آسان و هنچنین تعمیرِ تاسیسات را به راحتی امکانپذیر نماید.درصورتِ امکان بهتراست برای نصبِ مستحکمِ دریچه بازدید کناف تاسیسات باید دورِ شکافِ مربوطه یک قاب چهارگوش از جنس فلز یا قاب چوبی نصب گردد تا فریمِ دریچه بازدید کناف با پیچ ب۵ آن متصل گردد.

دمپر ضد انفجار دمپر بین کانالی از یک یا چند پره در داخل ساختار خود تشکیل شده که این پره ها به وسیله ی اهرمهای خاص و به هم متصل با دو نوع دستگیره دستی و موتور الکتریکی به گردش و حرکت درمی آیند که با حرکت این پره ها دمپر امکان کنترل و تنظیم میزان عبور هوا را پیدا کاربرد میکند. دریچه فن کویل ، یک نوع دریچه تهویه مطبوع است که از مواد پلیوینیل کلرید () ساخته شده است. دریچه بازدید کناف فنکویل پی وی سی نیز همچون دیگر دریچه ها دارای یک فِریم یا قاب و همچنین بدنه ی دربِ بازشونده می باشد. همانگونه که از نام این دریچه بازدید کناف پیداست شیارها یا مداخلِ ورودی هوا به محفظه ی داخلی دستگاه فنکویل بصورت ترکیبی و مختلط می باشد.مثلا روی درب دریچه بازدید کناف همزمان از شیارهای پرّه و همچنین ورق مشبک یا پانچ استفاده می شود تا میزان هوای عبوری از دریچه بازدید کناف برای تغذیه دستگاه فنکویل به بیشترین حدِ خود افزایش یابد. ​​!

درواقع دریچه مشبک با سوراخهای لانه زنبوری، بهترین امکان را برای مکشِ هوای محیط به داخلِ محفظه دستگاه فنکویل ایجاد میکند و بهترین راندمان را برای کارکردِ دستگاهِ فنکویل ایجاد می کند.ضمنِ اینکه برای تطابق و تناسب با این نوع دریچه بازدید کناف فنکویل ،بهتر است دریچه های دمشِ هوای فنکویل نیز از نوعِ مشبک یا لانه زنبوری درب بازدید – شرکت تهویه سازه شار باشد. دربِ دریچه بازدید کناف فنکویل مشبک را می توان هم به صورت وزنه ای و هم بصورت لولایی تولید و عرضه نمود.سطحِ بدنه دریچه بازدید کناف فنکویل مشبک با رنگ کوره ای و در رنگهای متنوع پوشش داده می شود.دریچه بازدید کناف فنکویل مشبک را هم می توان بصورتِ پیچ از رو و هم پیچ از داخل(بصورت مخفی) در محل مورد نظر تعبیه و نصب نمود. یکی از مزایای دریچه بازدید کناف فنکویل ترکیبی، ظاهرِ شیک و دکوراتیوِ این دریچه بازدید کناف می باشد. یکی از بزرگترین خطراتی که همواره مترو با آن در چالش است لزوم هدایت و خروج دود ناشی از حریق و کنترل و توقف حریقدر فضاهای مختلف می باشد. این نوع را باید یکی از اجرای کانال هوای خروجی دانست که مسیر حرکت هوا در کانالها را تغییر میدهند. ᠎​&;​​​!