زانو درد؛ معرفی کامل مشکلات زانو + راهکارهای درمانی سیوطب

2001 معاینات عصبی میتواند به تعیین علت درد و درمان مناسب کمک کند. اگر به موقع درمان نشود، می تواند مشکلات متعدد در سیستم عصبی و آرتریت و درد در مفاصلی مانند آرنج ایجاد کند. در بسیاری از موارد با پرهیز از نشستن طولانی مدت روی صندلی، از بروز خشکی عضلات زانو و درد این قسمت پیشگیری خواهید کرد؛ اما ممکن است دلایل دیگری هم در این مسئله دخیل باشند. بلند کردن اشتباه اجسام از روی زمین: بهتر است برای بلند کردن اجسام از پاها به جای کمر استفاده کنیم. بهتر است فعالیت خود را تا جایی که میتوانیم کم نکنیم. کمبود فعالیت فیزیکی: اگر به اندازه کافی فعالیت جسمانی نداشته باشیم،عضلات کمر و شکم ما ضعیف شده و قابلیت حمایت از ستون فقرات را نخواهند داشت که منجر به کمردرد میشود. تنگی نخاع زمانی اتفاق میافتد که ستون در برگیرنده طناب نخاعی بسیار تنگ شده و به نخاع فشار وارد کند. شرححال کامل پزشکی و معاینه فیزیکی معمولاً میتواند هر علت جدی ایجادکننده درد را شناسایی کند. ​​​​​.

هر دو تا سه ساعت یک بار از کیسه یخ استفاده کنید. از طرفی این دیسکها با افزایش سن مسطح شده و اثر حفاظتی خود را از دست میدهند. دکتر فیزیوتراپ ورزشی میتواند در این مسیر شما را راهنمایی کند. تاندون ها نوار های محکم و قوی هستند که مفاصل را به استخوان ها متصل می کند. اثرات جانبی اصلی آن وقوع مشکلات معده بخصوص ایجاد زخم های با یا بدون خونریزی می باشد. به طور معمول، درد آرنج از اپیکوندیلیت جانبی به حالت سوزش رخ میدهد، به تدریج میآید، و با فعالیتهایی که شامل استفاده از عضلات اکستانسور ساعد مانند چرخاندن آچار، مخلوط کردن خمیر در هنگام پخت، نگه داشتن راکت تنیس است، بدتر میشود. این داروها مانند اکسی کانتین (OxyContin )و ترکیبی از استامینوفن و هیدروکودئین (Vicodin) روی سلولهای مغز و بدن برای کاهش درد اثر میگذارند. تفاوت اصلی بین این دو اختلال این است که آرنج تنیسبازان قسمت بیرونی آرنج را تحت تاثیر قرار میدهد، اما آرنج گلف بازان روی قسمت داخلی آن تاثیر میگذارد. این بیماری در حقیقت زمانی اتفاق می افتد که، مایع میانی بین دیسک، از بین رفته و در نتیجه باعث شکننده شدن آن می شود. اسپوندیلیت انکیلوزان بیماری است که میتواند کمر درد، التهاب و محدودیت در حرکات ایجاد کند.

این بیماری باعث لغزش مهرهها در جای خود شده و کمردرد و پا درد ایجاد میکند. این نکات ساده هستند و نیازی به صرف زمان یا هزینه ندارند و فقط باید نسبت به آنها هوشیار باشید. زمانی که روی صندلی می نشینید، کمرتان را صاف نگه دارید و از خم کردن کمر به سمت جلو یا عقب خودداری کنید. کار پشت میز در تمام طول روز هم میتواند به کمر درد منجر شود، به ویژه به دلیل وضعیت بد بدن یا نشستن روی صندلیهایی که به خوبی از پشت حمایت نمیکنند. اگرچه معمولا برای کمردرد های حاد ورزش توصیه نمی شود، ولی انجام ورزش های مناسب می تواند درد کمردرد های مزمن را تخفیف داده و شانس برگشت درد را کم کند. بسیاری از مردم کمبود لاکتوز دارند ، به این معنی که بدن آنها به سختی فرآورده های شیری را هضم می کند. مصرف دخانیات: افراد سیگاری بیشتر از سایرین دچار کمردرد میشوند.دلیل آن میتواند به خاطر این باشد که افراد سیگاری بیشتر سرفه کرده و احتمال بیرونزدگی دیسک در آنها بیشتر است. از طرفی مصرف سیگار خونرسانی به ستون مهرهها را مختل کرده و احتمال پوکی استخوان را زیاد میکند. شرایطی مثل پوکی استخوان احتمال شکستگی را زیاد میکند.

از دست دادن استحکام استخوان در اثر پوکی استخوان ناشی از افزایش سن میتواند منجر به شکستگی شود. سن: اولین حمله کمردرد معمولاً در سنین ۳۰ تا ۴۰ سالگی رخ میدهد و احتمال ابتلا به کمردرد با افزایش سن بیشتر میشود. حداقل شش ماه تحت درمان با فیزیوتراپی، داروهای ضد درد یا استفاده از بریس پشت قرار گرفته باشد، بدون اینکه بهبودی حاصل شده باشد. دیسکها ممکن است گاهی در محلی که قرار دارند به سمت نخاع برجسته شوند و با تحت فشار قرار دادن طناب نخاعی باعث ایجاد درد شوند. این تمرین عضلات ابدکتور لگن شما که در قسمت بیرونی باسن قرار دارند را تقویت میکند. دیسکهای بین مهرهای نیز شروع به از دست دادن مایعات و انعطافپذیری خود میکنند که این امر باعث کاهش توانایی آنها در محافظت از مهرهها میشود. این مسکنها مانند لیدوکائین، اعصاب پوست را تحریک میکنند تا با ایجاد حس گرما یا سرما، باعث کاهش احساس درد -شود. درست است که ساختار کمر انسان به وسیله­ی این مهر­ه ها برای انعطاف و حمل وسایل کارآمد است، اما هر گونه حرکت نادرست و بلند کردن اشیاء سنگین و جابجایی غلط باعث آسیب به این عضو حساس خواهد اقدامات اولیه بعد از آسیب ورزشی و رعایت نکات شد. هر چند گاهی میتواند ماهها طول بکشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از درباره ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.