نه روش‌های ناشنیده دستیابی به بهتر رژیم کتوژنیک استاندارد

با وجود افت زیاد در مصرف کربوهیدرات، گروه کتوژنیک توانسته بود با تمرینات کراس فیت کنار بیاید بدون اینکه هیچ عارضهی جانبی گزارش شود. فراموش نکنید که رژیم کتوژنیک بدون ایجاد محدودیت کالری باعث کاهش وزن میشود. رژیم غذایی کتوژنیک محدودیت خاصی ندارد و همه افراد میتوانند از آن استفاده کنند. یک روش جایگزین کرب سایکلینگ با کربوهیدرات است که طی آن دورههای با کربوهیدرات زیاد یا اصطلاحا «پر کردن» به طور منظم در یک رژیم کم کربوهیدرات یا کتوژنیک گنجانده میشوند. در رژیم غذایی معمولی، معمولا قسمت عمده رژیم را کربوهیدرات تشکیل میدهد. در رژیم غذایی معمولی قسمت عمده رژیم غذایی را کربوهیدرات تشکیل میدهد.

زمانی که میزان قند خون بیش از حد بالا میرود و مواد اسیدی بهنام کتونها در حد زیادی در بدن تشکیل بشوند که برای بدن خطرناک باشد، با کتواسیدوز دیابتی روبهرو هستیم. این نوع از رژیم کتوژنیک، متداول ترین نوع از انواع رژیم کتو به شمار میرود. برای رسیدن به تناسب اندام یکی از محبوب ترین روشها داشتن رژیم غذایی است، رژیمهای مختلفی در سراسر دنیا برای کاهش وزن یا رسیدن به اندام دلخواه مورد استفاده قرار میگیرند که برخی از آنها مانند رژیم کتوژنیک از شهرت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار می شوند، از جمله رژیمهای بسیار شناخته شده در تمام دنیا رژیم مدیترانه ای است که علاوه بر شهرت از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. به عنوان مثال شما باید بیشتر سعی کنید از لبنیات کم چرب یا شیر خشک استفاده کنید. شیر بادام هدیه طبیعت است که باعث شده افراد با هر نوع رژیم غذایی و هر نیاز خاصی، از لذت و فواید آن بهرهمند شوند. This po st h as be​en wri᠎tten wi th GSA Conte​nt G enerator Demover​si on​.

بنابراین، قبل از ارائه هر گونه توصیه قاطع، نیاز به تحقیقات بیشتر بر روی یک جمعیت ورزشی در این زمینه است. بنابراین، ژنها میتوانند زمینه ایجاد بیماری را فراهم کنند. بنابراین، قبل از استفاده از محصولات MCT، بهتر است با متخصص تغذیه خود مشورت کنید و منابع مناسب را برای خود تعیین کنید. از آنجایی که کمی پروتئین بیشتر تاثیری روی توانایی بدنتان برای ماندن در وضعیت کتون زدگی ندارد، این نوع رژیم کتوژنیک نتایجی مشابه رژیم کتوژنیک استاندارد را خواهد داشت. 35% باقی مانده به این داروها مقاومت نشان مدهند. نباید آن را با دیابت نوع 2 اشتباه گرفت، که بر نحوه پردازش قند خون توسط بدن شما تأثیر می گذارد و معمولاً با مقاومت به انسولین مرتبط است. این غذاها قند خون را به آرامی بالا میبرند و در مقایسه با سایر خوراکیها تاثیر بیشتری در کنترل اشتها دارند. غذا هایی که کربوهیدرات زیادی دارند به طور کلی از این رژیم حذف می شوند و مصرف آن ها ممنوع است، در ادامه این مطلب برخی از غذا ها و موادی را که در این رژیم غذایی باید حذف شوند و یا حداقل مصرف آن ها کاهش یابند معرفی می کنیم.

شاید بهترین تصمیم این باشد که مصرف کربوهیدرات برای هر فرد متناسب با شرایط فردی وی تنظیم شود. افرادی که در گروه کتوژنیک بودند، اجازه داشتند با محدودیت مصرف کربوهیدرات تا کمتر از 50 گرم در روز، هر چقدر که میخواهند بخورند. با این حال، رژیمهای کم کربوهیدرات حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات نبوده و به بهینه سازی ذخایر گلیکوژن انباشته شده در عضلات کمک نمیکنند. امیدواریم این مطلب که در آن سعی کردیم تاثیر رژیمهای کم کربو و کتوژنیک بر عملکرد ورزشی را بررسی کنیم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. این امر میتواند باعث بهبود استفاده از چربی، عملکرد میتوکندری و فعالیت آنزیمی شود که نقش مفیدی در سلامت و عملکرد ورزشی دارد. افراد، فعالیت متوسطی از طیف متنوعی از روتینهای تمرینی بدنسازی و هوازی داشتند، اما هیچکدامشان، ورزشکاران رقابتی نبودند. راهحل اولیهی اکثر افراد، رژیم گرفتن و استفاده از برنامههای غذایی خاص است. کینوا در سالهای اخیر در بین افرادی که به دنبال سلامت هستند مورد استفاده قرار گرفته و محبوب شده است.

از میان 20 مردی که در این آزمایش حضور داشتند، 12 نفر رژیم عادی خود را به به مدت 6 هفته، به یک رژیم کم کربوهیدرات تغییر دادند. یکی از چالش های مربوط به رژیم کتوژنیک، محدودیت در مصرف جایگزین های مناسب برای کربوهیدرات است. شکم یکی از زمینههای مهم در لاغری افراد است و چالشهای زیادی برای افراد ایجاد کرده است. زمانی که فرد بتواند بر نشانه ها گرسنگی نظارت داشته باشد و به آنها پاسخ دهد این روش موفق ترین راه برای لاغری است. رژیم کتو یکی از محبوب ترین رژیم های کاهش وزن می باشد که بر اساس بسیاری از ادعاها نقش بسیار موثری در کاهش وزن دارد. اما جرالد ریون، یکی دیگر از متخصصان پزشکی آکادمیک بود که کارش تحقیقات و توجه بالینی به انسولین را برانگیخت و بعدها به عنوان «پدر مقاومت به انسولین» شناخته شد. اگر دیابت نوع 1 دارید و به دنبال یک رژیم کتوژنیک هستید، بسیار مهم است که با متخصصان مراقبت های بهداشتی مانند یک متخصص تغذیه و پزشک متخصص برای جلوگیری از عوارض جدی کار کنید.

رعایت تمام دستورالعملهای پزشک و مشاوره دیابت از جمله چک کردن قند خون و میزان کتون در مواقعی که مریض هستید باید دو برابر بیشتر شود. از هفتهی اول تا یازدهم، گروه کتوژنیک تقریباً دو برابر گروه رژیم عادی، تودهی عضلانی به دست آورد. بهترین رژیم لاغری رژیمی است که در آن نیمی از کالری مورد نیاز روزانه از کربوهیدراتها به متخصص تغذیه آنلاین رایگان دست آید. نیمی از افراد طی چهار هفتهی اول، مصرف کربوهیدرات خود را به کمتر از 30 گرم در روز محدود کردند. نیمی دیگر از افراد نیز تحت رژیم عادیتری بودند و 55 درصد از کالری مصرفی خود را از کربوهیدرات و 15 درصد آن را از پروتئین و 30 درصد را هم از چربیها کسب میکردند.

یک رژیم با کربوهیدرات متوسط یا کرب سایکلینگ ممکن است برای اکثر ورزشها به خوبی کار کند. این مقاله به شما می گوید که آیا رژیم کتو برای مبتلایان به دیابت نوع 1 بی خطر است یا خیر. این به این دلیل است که بیشتر جایگزینهای آرد گندم و مواد مورد استفاده در تولید محصولات پخته شده کتو از منابع فاقد گلوتن تهیه میشوند که به هیچ گونه Triticum و یا سایر غلات بالقوه حاوی گلوتن تعلق ندارند.

با محدود کردن مصرف کربوهیدرات و افزایش مصرف چربی، در این رژیم غذایی بدن به عملیات کتوز دچار می شود که منجر به تولید بیشتر تریگلیسریدها و کتونها در کبد میشود. برای تاثیر هر چه بیشتر ورزش باید قبل و بعد از تمرینات میزان پروتئین و کربوهیدرات وعده ها و میان وعده های خود را مورد توجه قرار دهید. در دنیای واقعی، هر دو گروه، برنامهی تمرینی یکسانی خواهند داشت اما در این آزمایش چنین اتفاقی نیفتاد. اگر چه در این رژیم استاندارد از حد مشخصی برای دریافت چربی استفاده نشده اما میزان پروتئین در روز برابر با 50 تا 60 گرم بوده و این میزان برای کربوهیدرات به حدود 20 تا 50 گرم میرسه. به عبارتی دیگر، بیشتر دست آوردهای مربوط به بافت کم چربی، از گلیکوژن (کربوهیدرات ذخیره شده در بدن) و آب ناشی شده بود.

چرا که ذخیره چربی قابل سوزاندن در بدن آنها به مراتب از سایر افراد بالاتر است. بله. اما امکان موفقیت شما با یک رژیم غذایی کربوهیدرات متوسط بالاتر است. با این وجود، در حال حاضر هیچ مدرک محکمی مبتنی بر بهبود عملکرد ورزشی با استفاده از این رژیمها نسبت به رژیمهای غذایی با کربوهیدرات بالاتر در ورزشکاران وجود ندارد. صرف شش هفته برای به دست آوردن 2 پوند عضله، مخصوصاً در مقایسه با 5 تا 6 پوند عضله با مصرف کربوهیدرات بیشتر طی همان زمان، چندان قابل توجه نیست و همین مسئله ما را متوجه نقش ورزش میکند. نتیجهی اصلی در این مطالعه این بود که، بدون توجه به ظرفیت کربوهیدرات، رژیمهای کم انرژیتر، دست آوردهای عضلانی را از بین نمیبرند و این افراد توانسته بودند طی تمرینات مقاومتی، ضخامت عضلات خود را حفظ کنند. اما با نگاهی دقیقتر به این مطالعه میبینیم که؛ گروه کتوژنیک، در هفتهی پایانی مطالعه، مصرف کربوهیدرات را بالا برد که منجر به به دست آوردن ۳ کیلوگرم عضلهی بدون چربی شده بود.

رژیم درمانی فشار خون - کلینیک تخصصی تغذیه و لاغری مهر - مرکز مشاوره لاغری و رژیم درمانی آذر پورجهان در این مقاله از مجله ورزشی علم بدن نگاهی نگاهی دقیق به رژیمهای غذایی کم کربوهیدرات / کتوژنیک و تاثر آنها بر روی عملکرد بدن خواهد داشت؛ با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به تمامی نکات مربوط به رژیم مدیترانه ای بپردازیم. این موضوع زمانیکه قصد باردار شدن دارند اهمیت به مراتب بیشتری پیدا میکند. البته غذاهای کامل (فراورینشده) فیبر دارند. البته پس از گذشت 1 سال تدریجاً رژيم را آزادتر کرده و ميزان نان و غلات کمی افزايش مییابند و چربی کمی کاهش داده میشود.

پس با ما همراه باشید و برای کاهش وزن اصولی و بدون عوارض، با دقت مطالب این صفحه را دنبال کنید. سعی در عضله سازی بدون کربوهیدرات مانند بتمن بدون کمربندش است! آنها مانند کربوهیدرات در بدن سریع تر هضم می شوند و به عنوان یک منبع انرژی قابل استفاده هستند. در رژیم کتو، مصرف کربوهیدرات خود را به میزان قابل توجهی به کمتر از 50 گرم در روز کاهش می دهید و در عوض مصرف چربی خود را افزایش می دهید. هنگامی که میزان کربوهیدرات مصرفی روزانه به کمتر از ۴۰ تا ۵۰ گرم در روز کاهش می یابد، بدن وارد وضعیت متابولیکی به نام کتوز می شود. آنهایی که تحت رژیم کتوژنیک بودند نیز، 20 درصد از کالری مصرفی خود را از پروتئین، 5 درصد را از کربوهیدارت (شامل فیبر) و 75 درصد را هم از چربیها دریافت میکردند. کتوز دارای اثر دیورتیک است که می تواند باعث کاهش آب قابل توجهی در طی چند روز شود.

ضخامت عضلات به دست آمده هم به مقدار قابل توجهی برای افراد گروه کتوژنیک بیشتر بوده است. برخی از این مطالعات، دست کم در نگاه اول، رژیم کتوژنیک را برای عضله سازی مفید دانستهاند. همچنین در این کیک کلسیم، پتاسیم و ویتامین A نیز موجود است. مصرف پروتئین حدود 130 گرم در روز بود و تمام افراد، سه بار در هفته به مدت 11 هفته، بدنسازی کار میکردند. نکته ای که ما همیشه به کاربران رژیم Z217 یادآوری میکنیم این هست که به هیچ وجه گرفتن یک رژیم غذایی برای طولانی مدت کار درستی نیست. نکته که باید بهش دقت کنید میزان مصرف هست. هنگامی که نان روی پای به رنگ قهوه ای درآمد، غذای شما آماده است. بعد از 30 دقیقه نان کتوژنیک شما آماده سرو و تقسیم کردن است. این گروه 25 نفره که تقریباً 5 سال در حال تمرین بودهاند، به دو دستهی کتوژنیک و رژیم عادی غربی تقسیم شدند.

اما این به معنای یک تاثیر جادویی نیست. محققان دانشگاه James Madison ویرجینیا، تاثیر رژیم کتوژنیک بر ترکیب بدنی را طی یک برنامهی 8 هفتهای کراس فیت مورد بررسی قرار دادند. در یک مطالعه که در سال 2002 منتشر شد، گروهی از محققان از دانشگاه کانکتیکت، تغییرات ساختار بدنی در گروهی از افراد سالم را که وزن نرمالی داشتند بررسی و پیگیری کردند. سپس اجازه داشتند 10 گرم به کربوهیدرات مصرفی خود در هر هفته اضافه کنند تا مدت آزمایش به پایان برسد.

گروه کتوژنیک، چربی سوزی داشت و هر دو گروه توانسته بودند عضلاتی را که داشتند حفظ کنند. ونسا ریستتو ، متخصص تغذیه در هوبوکن ، نیوجرسی ، میگوید: « رژیم غذایی اتکینز و کتو هر دو رژیمهای کم کربوهیدرات هستند که ممکن است برای کاهش وزن، مدیریت دیابت و سلامت قلب مفید باشند. تا کنون، هیچ تحقیقی نشان نداده که رژیمهای کم کربوهیدرات یا کتوژنیک برای ورزشهای پر شدت، استقامتی یا قدرتی مفیدتر هستند. صبحانه: شیک مناسب برای رژیم کتوژنیک (مثل شیک کره بادام زمینی یا توت فرنگی).

اما، اگر رژیم غذایی لاغری سریع چند کیلوگرم کاهش وزن به اندازه کافی برای شما مناسبه.، قطعاً باید به این برنامه غذایی یک شانس بدید. این یکی از عوارض جانبی رژیم کتوژنیک است که معمولا بعد از 3تا 4 هفته برطرف می شود. رژیم کتوژنیک یکی از روش های مورد استفاده در کاهش وزن، بهبود سلامتی و کنترل بیماری های مختلف است. با این حال، شواهد به دست آمده در مورد رشد، قدرت و عملکرد عضلات متفاوت است.

شما میتوانید یک رژیم غذایی مدیترانیهای یا رژیم غذایی معتدل با کربوهیدارت کم و با یک رژیم غذائی گیاهی سالم را انتخاب کنید؛ گزینههای مختلفی برای افراد با ترجیحات غذایی متفاوت وجود دارد. پنیرهای کاملا چرب که در هر اونس یا در حدود ۴/۱ فنجان، ۵/۰ تا ۵/۱ گرم کربوهیدرات خالص دارند. فاجعه از جایی شروع میشه که رژیم کتوژنیک را کنار بذاری و به عادت های غذایی گذشته برگردی و اگر یکمرتبه کربوهیدرات را اضافه کنی بیچاره میشی! با این حال، این بدان معنا نیست که رژیم شما حتما باید کربوهیدرات بسیار بالای را شامل شود. رژیم کتوژنیک شامل مصرف مقدار بسیار کم کربوهیدرات و جایگزینی آنها با چربی برای کمک به بدن برای سوزاندن چربی و جذب انرژی است. شیرینیهای بدون قند یا شیرینیهای کتوژنیک، جایگزینی سالم و مناسب برای شیرینیهای معمولی هستند. به خصوص پنیرهای طبیعی که بدون فراوری تولید میشوند. این امر بدن شما را به تولید کتون از چربی در کبد و استفاده از چربی به عنوان منبع سوخت اصلی خود بر خلاف کربوهیدرات ها سوق می دهد.