نیکولا ووچویچ مرد بزرگ گاو نر به ترک عادت های بد در هنگام رفتن به خانه کمک می کند


نیمه دوم کندی از روز جمعه آغاز نخواهد شد.

بدون لحظه های سست، بدون ناتوانی در ایجاد انگیزه.

نه هیوستون

در یک شب احساسی که نیکولا ووچویچ هافبک قدیمی سابق مجیک به اورلاندو بازگشت تا در مقابل تیم سابقش قرار بگیرد، او این کار را با گروه جدیدی از هم تیمی های بولز انجام داد که بر بازنویسی اشتباهات باخت چهارشنبه مقابل راکتس تمرکز داشتند.

این نه تنها به معنای برتری در نیمه اول نسبت به مجیک کم استعداد (4-16) بود، بلکه به معنای درک این بود که چه چیزی برای بیرون آمدن در کوارتر سوم و تلاش سخت لازم بود.

بولز این کار را مقابل راکتس انجام نداد و هفته گذشته در پورتلند این کار را نکرد. برای مربی بیلی دونوان کافی است.

دونووان در تلاش برای اصلاح این اشتباه گفت: ما همه بخشی از گروه هستیم، بنابراین من به عنوان سرمربی مسئول هستم. می‌دانم که آن‌ها مردان بالغ هستند، اما باید تاکید کنم که باید آن را حل کنند. ما نمی توانیم تیم خوبی باشیم و به این کار ادامه دهیم. این تمرکز و تمرکز است.

من واقعا معتقدم که بهترین بازیکنان در بهترین تیم ها انگیزه داخلی دارند. آنها انگیزه بیرونی ندارند. آنها بیرون نمی روند و به تابلوی امتیازات نگاه نمی کنند، به بیرون نگاه می کنند و یکی به آنها چیزی می گوید و این آنها را هیجان زده می کند. باید یک درایو داخلی وجود داشته باشد. ما نشانه‌هایی از انجام آن را نشان داده‌ایم، اما هیچ نشانه‌ای از انجام آن به‌طور مداوم نشان نداده‌ایم.”

اولین حرکت در Amway Center انجام شد، زیرا بولز با نتیجه 55-46 به رختکن پیش رفت و سپس در اوایل ست سوم با نتیجه 18-8 به میدان رفت.

درست مانند آن، اورلاندو از طناب زدن به عدد 8 ایستاده رفت، زیرا مسابقه قایق در برد 123-88 بولز پیش رفت.

دانوان در مورد برگشتن گفت: «فکر می‌کنم مردم واقعاً کارشان را خوب انجام دادند. خیلی خوب است که می بینیم از رختکن بیرون می آییم تا دومی را مانند ما شروع کنیم.»

تیم دونوان در آن سوم با نتیجه 35-23 از اورلاندو پیش افتاد و 61% از زمین شوت زد و مجیک را از سه امتیاز 1 از 6 نگه داشت.

هوستون در این یک سوم با بولز از سه نفر مهمانی می کرد و هدف این بود که اطمینان حاصل شود که اجرای تکراری وجود نخواهد داشت.

وجود ندارد.

در مورد شب ووچویچ، مرکز آل استار بسیار سخت کوش بود و 16 امتیاز در تیراندازی 7 به 13 به دست آورد و همچنین هشت تخته را گرفت و سه پاس گل داد.

او نه فصل را با مجیک گذراند و مطمئن شد که تمام خانواده‌اش برای اولین بار از زمان معامله در مارس گذشته، با او به خانه بازگشتند. او روز چهارشنبه به Sun-Times گفت که هیچ احساس سختی نسبت به فرانچایز سابقش وجود نداشت، عمدتاً به دلیل صادق بودن آنها در طول مذاکرات تجاری و فرآیند.

این صداقت و شفافیت وزن زیادی برای ووچویچ داشت.

ووچویچ گفت: بازگشت به این ساختمان بسیار احساسی است. ” چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد. با ادامه بازی، با او بهتر شدم و توانستم کمی بیشتر با او ترکیب شوم. این خیلی برای مقابله با آن است.

«هنوز احساس می‌کنم 100 درصد آنجا نیستم. [after being out with the coronavirus]، اما این چیزی است که در حال حاضر اتفاق می افتد، و من فقط باید به کار خود ادامه دهم.”

به هر حال، بازیکن کلیدی که مجیک از بولز در معامله به دست آورد، وندل کارتر جونیور بود که اتفاقاً 26 امتیاز و 10 ریباند گرفت.

ووچویچ گفت: او عالی بازی کرد. او همچنین چیزهای زیادی برای اثبات دارد.»

در حالی که تمرکز آن شب ووچویچ بود، بهترین گلزن بولز یک زوج بسیار آشنا بود. DeMar DeRozan با 23 امتیاز پیشتاز بولز است در حالی که Zach LaVine 21 امتیاز دارد.