پایپر پرابو رو در رو با جان داتون


از یلواستون مناظر زیبا تا ابد ماندگار نمی شوند مگر اینکه انسان رفتار خود را تغییر دهد.

این پیامی بود که در فصل 4، قسمت 5 از برنامه شبکه پارامونت بیان شد. یلواستون معرفی معترض جدید با بازی پایپر پرابو.کایوت زشت).

در جای دیگری از اپیزود با عنوان “زیر پتوی قرمز” می بینیم که لوید همچنان در مزرعه داتون رنج می برد، بث شغل جدیدی پیدا می کند و جیمی شک خود را در مورد پدر بیولوژیکی خود تأیید می کند. ما همچنین نگاهی دقیق‌تر به 6666 Ranch در تگزاس انداختیم و یک سری اسپین‌آف آینده را راه‌اندازی کردیم.

پایپر پرابو یلواستون

پرابو که با نام سامر هیگینز معرفی شد، یکی از بسیاری از فعالان پرشور است که باعث اعتراضات در شهر شده است. دو نفر از معترضان به کیس داتون نزدیک می شوند و “خون” (رنگ قرمز) را به سمت او پرتاب می کنند در حالی که دیگران شروع به پرتاب سنگ به سمت پلیس می کنند. کیس و همکارانش با شروع دستگیری سریعاً آن را متوقف کردند، اما با فیلمبرداری معترضان از کنترل اوضاع جلوگیری کردند.

جان فراخوانده شد تا او را تماشا کند که به رهبر سامر که دستبند بسته و روی حاشیه نشسته است نزدیک می شود. آنها صحبت هایی را رد و بدل کردند و سامر می گوید که آنها برای اعتراض به “وجود نیروی پلیس تحت حمایت دولت که از دامپروری صنعتی و نسل کشی میلیون ها حیوان در سال محافظت می کند” آمده اند.

پایپر پرابو سامرستون
پایپر پرابو به بازیگران سریال «یلواستون» در نقش سامر هیگینز در فصل چهارم می‌پیوندد.
شبکه پارامونت

برای جلوگیری از معترضان، جان به پلیس دستور می دهد تا او را دستگیر کند، اما او بعداً در قسمت نظرش تغییر می کند. او با موضع او موافق نیست، اما چون به اشتیاق او احترام می گذارد، او را نجات می دهد و او را به مزرعه دعوت می کند. او همچنین امیدوار است که این دو بتوانند یکدیگر را بهتر درک کنند.

آنها در حالی که در دشت های مونتانا رانندگی می کنند از زیبایی منظره صحبت می کنند. تابستان می گوید همه چیز به زودی به دلیل رفتار انسان و تأثیرات تغییرات آب و هوایی از بین خواهد رفت. در کمال تعجب، جان با او موافق است و می گوید که با گرمایش زمین آشناست و می گوید: “حق با شماست. زمانی می رسد که زمین مانند پوست مرده ما را می ریزد و تقصیر خود ما خواهد بود.”

«زیر پتوی قرمز» چه می‌گذرد

اپیزود 5 از فصل 4 در اکشن کوتاه است، اما از نظر روند داستانی سنگین است، با خط داستانی و محیطی برای شخصیت های زیادی.

بث شغل جدید خود را در بازار سهام پیدا می کند، که به او سهام غالب در شوارتز و مایرز می دهد. اولین اقدام او به عنوان یک رئیس جدید چه بود؟ او 7 ساعت رانندگی می کند تا خود باب شوارتز، مدیر عامل شرکت را اخراج کند و قصد دارد شرکت را به مونتانا برگرداند.

لوید پس از مبارزه در قسمت 4 هنوز با ریپ در لانه است. او غرغر می کند تا زمانی که بتواند احترام ریپ را به دست آورد، اما لوید به طور فزاینده ای از وضعیت او ناامید می شود، به خصوص وقتی می بیند واکر و دوست دخترش لارامی به هم نزدیک تر می شوند. ستاره ها.

لیپ ویلر یلوستون
ریپ ویلر (کول هاوزر) لوید را در قسمت 5 فصل 4 “Yellowstone” به پایین هل می دهد.
شبکه پارامونت

جیمی به قول خود به خانواده داتون عمل می کند و به ملاقات زندانیانی می رود که ممکن است در سوء قصد به کیس، بث و جان دست داشته باشند. به نظر می رسد که شک جیمی مبنی بر اینکه ممکن است پدر بیولوژیکی او دستور ضربه را صادر کرده باشد توسط زندانیان تایید می شود و جیمی با گرت رندال روبرو می شود اما راه او را مسدود می کند. وقتی او به خانه می رسد، کریستینا دستیار و معشوق سابق جیمی با بچه ها است. جیمی برای اولین بار با پسرش ملاقات می کند.

در همین حین، جیمی با بازگشت به مزرعه چهارسوکس در تگزاس، در حال تطبیق با محیط اطراف خود است. پس از تعامل با گاوچران‌های مسن‌تر که خرد مشترک داشتند، او بدون هیچ هشداری به دلیل سوار شدن بر اسبی ناقص از شغل اول خود اخراج شد.

قسمت بعدی کی هست یلواستون هوا؟

قسمت 6 یلواستون“من می خواهم او باشم” یکشنبه 28 نوامبر ساعت 20 (ET) و 19 (CT) به طور انحصاری از شبکه پارامونت پخش می شود.

هر قسمت به طور همزمان از شبکه پارامونت هر یکشنبه پخش می شود. فصل 4 در مجموع شامل 10 قسمت است.