Omicron: مقامات بهداشتی ایالات متحده در حالی که برای پاسخ به 3 سوال کلیدی در مورد نوع جدید COVID-19 تلاش می کنند واکسیناسیون بیشتری را توصیه می کنند.


فیلادلفیا – مقامات بهداشتی ایالات متحده از آمریکایی‌ها می‌خواهند که روی کارها استراحت نکنند و از هر ابزاری که در اختیار دارند برای آماده شدن برای نوع Omicron کووید-19، که اخیراً توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) “نوعی نگران کننده” تلقی شد، استفاده کنند. ).

WHO روز دوشنبه در یک جلسه توجیهی فنی گفت: خطر کلی جهانی مرتبط با سویه جدید ویروس کرونای جدید B.1.1529 “بسیار بالا ارزیابی می شود.”

کارشناسان اکنون در حال رقابت برای تعیین اینکه آیا جهش Omicron آن را عفونی‌تر، شدیدتر و به طور بالقوه مقاوم‌تر به واکسن‌ها می‌کند یا خیر، هستند، اما ممکن است چندین هفته طول بکشد تا ما پاسخی دریافت کنیم.

در همین حال، محدودیت های سفر ایالات متحده در پروازهای آفریقای جنوبی، بوتسوانا، زیمبابوه، نامیبیا، لسوتو، اسواتینی، موزامبیک و مالاوی یک شبه اجرا شد. نوع Omicron اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد و در بسیاری از کشورها شناسایی شده است.

تاکنون هیچ مورد تایید شده ای در خاک ایالات متحده وجود ندارد، اما نوع دیگری از آن در مرز کانادا شناسایی شده است و کارشناسان می گویند به احتمال زیاد به زودی در ایالات متحده ظاهر می شود.

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد Omicron ناشناخته است، مقامات می گویند که واکسن ها و تقویت کننده ها بهترین محافظت در دسترس هستند.

طبق داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) در حال حاضر، حدود 59.1٪ از جمعیت ایالات متحده به طور کامل واکسینه شده اند، و حدود 19.1٪ از افرادی که کاملاً واکسینه شده اند، دوز تقویت کننده دریافت کرده اند.

رئیس موسسه ملی بهداشت دکتر. فرانسیس کالینز یکشنبه به CNN گفت که Omicron نیاز به واکسیناسیون را تقویت می کند.

وی گفت: ما باید از انواع ابزارهای موجود در جعبه ابزار خود استفاده کنیم تا (Omicron) را از این وضعیت بدتر دور نگه داریم.

وی افزود: «این همچنین به این معنی است که ما باید به استراتژی‌های کاهشی توجه کنیم که افراد را واقعاً بیمار می‌کند، مانند پوشیدن ماسک در داخل خانه با افرادی که ممکن است واکسینه نشده‌اند و حفظ فاصله اجتماعی». “می دانم، آمریکا — شما واقعاً از شنیدن این چیزها خسته می شوید. اما ویروس ما را خسته نمی کند. و خود ویروس شکل خود را تغییر می دهد.”

در فاکس نیوز یکشنبه، کالینز از کسانی که واکسینه نشده اند درخواست کرد: “اگر Omicron یک زنگ بیدارباش دیگر است، بیدار شویم. و بیایید آمریکا، شما می توانید این کار را انجام دهید. این واکسن ها بی خطر هستند، آنها موثر هستند. — مردم بیش از یک سال است که از آنها استفاده می کنند. سالها، 200 میلیون نفر به اضافه تزریق شده اند، این چیزی است که شما برای خود، خانواده و جامعه خود می خواهید.”

هشدار در مورد تهدید جدید از سوی نوع Omicron در حالی است که آمریکایی‌ها از نزدیک به دو سال اقدامات پیشگیرانه خسته شده‌اند و از تعطیلات روز شکرگزاری که سفرهای هوایی را نزدیک به سطوح قبل از همه‌گیری بود، بازگشته‌اند.

جدول زمانی حساس دو هفته ای

کاخ سفید یکشنبه پس از دیدار بایدن با دکتر جو بایدن گفت که انتظار می‌رود جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه درباره واکنش ایالات متحده به کووید-19 اطلاعاتی ارائه کند. آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، و سایر اعضای تیم کووید.

دکتر فائوچی به رئیس‌جمهور اطلاع داد که اگرچه حدود دو هفته دیگر طول می‌کشد تا اطلاعات قطعی‌تر در مورد انتقال، شدت و سایر ویژگی‌های نوع آن به دست آید، او همچنان بر این باور است که واکسن موجود احتمالا سطحی از محافظت در برابر کووید را فراهم می‌کند. در قرائت جلسه آنها آمده است: -19 مورد. شدید.

در مورد توصیه‌های فوری، کاخ سفید گفت که تیم کووید داروهای تقویت‌کننده را برای همه بزرگسالان واجد شرایط واکسینه شده توصیه می‌کند.

فائوچی گفت: “تا جایی که من می توانم بگویم بیایید همه تفاوت هایمان را کنار بگذاریم و بگوییم اگر واکسینه نشده اید، واکسن بزنید. اگر کاملا واکسینه شده اید، تقویت کنید.” روز یکشنبه به NBC News گفت.

فائوچی توضیح داد که اگر آزمایش‌ها نشان دهد که آنتی‌بادی‌های فردی که واکسینه شده است می‌تواند نوع ویروس Omicron را خنثی کند، در این صورت ما در وضعیت بسیار خوبی هستیم.

فائوسی گفت: “اگر به نظر می رسد که در تیترهای آنتی بادی بالا اینطور نیست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که واکسنی که قرار است ساخته شود را تغییر داده و اصلاح کنید، که می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.”

مدیر ارشد پزشکی مدرنا روز یکشنبه گفت که این شرکت انتظار دارد تا چند هفته دیگر بفهمد که آیا نوع جدید Omicron بر کارایی واکسن آن تأثیر دارد یا خیر.

برتون می‌گوید اگر شرکت نیاز به دور زدن و تولید واکسن جدید را احساس کند، مدرنا روی چندین رویکرد کار می‌کند، از جمله رویکردی که مختص نوع جدید است.

پلت فرم ما، ما می توانیم خیلی سریع حرکت کنیم. ما فکر می کنیم ظرف چند هفته تا شاید دو تا سه ماه بتوانیم یک تقویت کننده واکسن خاص Omicron را برای آزمایش و سپس برای تجویز در دسترس داشته باشیم. تا جایی که می‌تواند سریع باشد، اما ما باید اکنون علم را با دقت انجام دهیم. ما نمی‌خواهیم اشتباه کنیم.»

BioNTech، شرکت آلمانی که با فایزر برای ایجاد واکسن کووید-19 همکاری کرد، همچنین در حال بررسی تأثیر Omicron بر واکسن خود است، با اطلاعاتی که در هفته‌های آینده انتظار می‌رود.

جانسون اند جانسون گفت که در حال آزمایش اثربخشی واکسن خود بر ضد Omicron است.

محدودیت های سفر ایالات متحده اعمال می شود

از آنجایی که این نوع برای اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد، در بوتسوانا، بلژیک، کانادا، استرالیا، هلند، دانمارک، بریتانیا، پرتغال، آلمان، اسرائیل، ایتالیا، جمهوری چک و هنگ کنگ نیز یافت شده است.

ایالات متحده اکنون سفر از آفریقای جنوبی، بوتسوانا، زیمباوه، نامیبیا، لسوتو، اسواتینی، موزامبیک و مالاوی را محدود کرده است. چندین کشور دیگر در سراسر جهان اقدامات مشابهی را ارائه کرده اند.

در حالی که دولت بایدن بر این باور است که نوع احتمالی آن در ایالات متحده ظاهر می شود، در حالی که کارشناسان بهداشت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر بالقوه Omicron تلاش می کنند، محدودیت های سفر را برای خرید زمان اعمال می کند.

اما روز یکشنبه انجمن مسافرتی ایالات متحده از دولت بایدن خواست تا در این محدودیت ها تجدید نظر کند.

این انجمن گفت: “انواع کووید دلیلی برای نگرانی است، اما مرزهای بسته مانع حضور آنها در ایالات متحده نمی شود، در حالی که واکسیناسیون ثابت می کند که بسیار بادوام است. به همین دلیل است که صنعت مسافرت آمریکا مدافع صریح همه افراد برای دریافت واکسن هستند.” در یک بیانیه. با ورود واکسن‌ها و الزامات آزمایشی به ایالات متحده، ما همچنان معتقدیم که ارزیابی خطر و وضعیت سلامتی یک فرد بهترین راه برای استقبال از مسافران جهانی واجد شرایط به ایالات متحده است.

در همین حال، مسافرانی که صبح یکشنبه با پروازهای مستقیم از ژوهانسبورگ به فرودگاه بین‌المللی نیوآرک می‌رسند، تأثیر محدودیت‌های جهانی سفر را توصیف کردند.

کایل بوگرت، اهل هوبوکن، نیوجرسی، به سی‌ان‌ان گفت که تمام خانواده‌اش هنوز در آفریقای جنوبی سرگردان هستند، زیرا پرواز ارتباطی آنها از طریق دبی در حالی که آنها در راه فرودگاه بودند لغو شد.

“در اخباری که می‌شنوید همه این گونه‌ها در مکان‌های مختلف ظاهر می‌شوند و می‌شنوید که فرودگاه بسته می‌شود… تا زمانی که آنجا باشید و آنجا گیر کرده باشید، یا خانواده‌تان در آنجا گیر کرده باشند، به نوعی در ذهن شما می‌گذرد. ،” او گفت.

بوگرت گفت که به مسافران پروازهایش توصیه شده است که “در عرض سه تا پنج روز” برای کووید-19 آزمایش شوند، اما خاطرنشان کرد که خروج او از پروازش “عادی” اعلام شده است.

The-CNN-Wire
& 2021 Cable News Network, Inc.، یک شرکت WarnerMedia. تمامی حقوق محفوظ است.